Gjest Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er det noen som har god erfaring med ringpakker? Har en 4-skjærs (12-20") varioplog fra Kverneland (ikke vendeplog), og jeg lurer på om ikke jeg kunne ha gjort unna mye av jordbearbeiding ved å ha en pakker påmontert som kunne svinges opp ved første får og ellers når den er i veien... Det er en stripeplog, så den er lettere enn de med tette veltefjøler. Noen innspill eller anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ValtraN92_1 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er det noen som har god erfaring med ringpakker? Har en 4-skjærs (12-20\"\;) varioplog fra Kverneland (ikke vendeplog), og jeg lurer på om ikke jeg kunne ha gjort unna mye av jordbearbeiding ved å ha en pakker påmontert som kunne svinges opp ved første får og ellers når den er i veien... Det er en stripeplog, så den er lettere enn de med tette veltefjøler. Noen innspill eller anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ValtraN92_1 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det ingen som bruker ringpakker på plog lenger som har noen innspill å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar