Guest Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Pga stor utviding av dyretalet, og ingen utviding av gjødsellageret, lyt eg ha ut møk no før fristen går ut. ( Har alltid hatt nok lagerplass til å nytte gjødsla kun i forbindelse med slåttane, men dette går nok ikkje no lenger) 1. november er siste frist for å ha ut husdyrgjødsel med nedmolding innan 18 timar, står det i forskrifta. Korleis definerar ein nedmolding: Må det pløgast ned eller er det tilstrekkeleg å køyre over med ei vanleg harv? nokon som veit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kjellp_1 Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 Pga stor utviding av dyretalet, og ingen utviding av gjødsellageret, lyt eg ha ut møk no før fristen går ut. ( Har alltid hatt nok lagerplass til å nytte gjødsla kun i forbindelse med slåttane, men dette går nok ikkje no lenger) 1. november er siste frist for å ha ut husdyrgjødsel med nedmolding innan 18 timar, står det i forskrifta. Korleis definerar ein nedmolding: Må det pløgast ned eller er det tilstrekkeleg å køyre over med ei vanleg harv? nokon som veit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 bare kjør ut gjødselen det, og la det ligge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 Harve ned møkka er da godkjent som nedmolding. Vart gjort her på bruket i høst,da telan kom altfor brått til at pløying vart mugle. Måtte kjøyre med nybrottshårv. Ikkje gjør som \"\;mf135\"\; skreiv iværtfall. Bærre idioter som gjør slik!! Landbruket må prøve å ha litt sympati i befolkningen,og det får ein ikkje ved å forurense elver og vassdrag med møkk (avrenning) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kjellp_1 Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 trur det vert harving på meg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kjellp_1 Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Skulle bjønde på utkøyringa idag, men på 1ste lasset skjedde noko svært overraskande: Vakumvogna kollapsa! Hadde vel fått innpå omlag halve vogna, so small det, og tanken sugde seg ihop. Vart mildt sagt, svært overraska. So no vert det ikkje meir utkøyring før te våren, og ny vogn er anskaffa. Og dersom nokon har ein 4000 liter Rekord ståltank liggande, er eg moglegeins interessert i denne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.