Guest MF6170_1 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 hei har en 4 meter kombisåmaskin, og er bedt om pris på såing av korn. Og lurer på hva jeg skal ta per daa... har ikke tid til å vente på BG kommer ut med listen sin...er det noen som har noen tips å komme med? På forhånd, takk for svar. MVH HJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 hei har en 4 meter kombisåmaskin, og er bedt om pris på såing av korn. Og lurer på hva jeg skal ta per daa... har ikke tid til å vente på BG kommer ut med listen sin...er det noen som har noen tips å komme med? På forhånd, takk for svar. MVH HJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjarne_1 Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 60-70 kr per da er en vanlig pris for såing med kombimaskin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JD_1 Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Tror jeg betalte kr. 65 eller 70 / da for direktesåing i stubb ifjor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.