Guest Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 hei har en 4 meter kombisåmaskin, og er bedt om pris på såing av korn. Og lurer på hva jeg skal ta per daa... har ikke tid til å vente på BG kommer ut med listen sin...er det noen som har noen tips å komme med? På forhånd, takk for svar. MVH HJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MF6170_1 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 hei har en 4 meter kombisåmaskin, og er bedt om pris på såing av korn. Og lurer på hva jeg skal ta per daa... har ikke tid til å vente på BG kommer ut med listen sin...er det noen som har noen tips å komme med? På forhånd, takk for svar. MVH HJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bjarne_1 Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 60-70 kr per da er en vanlig pris for såing med kombimaskin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JD_1 Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Tror jeg betalte kr. 65 eller 70 / da for direktesåing i stubb ifjor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.