Guest Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Noen som bruker dynadrive fortsatt? Har den noen fordeler i f.eks korndyrking? Hvordan takler den rund åkerstein. Hvilken størrelse på traktor må en ha? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arton_1 Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Noen som bruker dynadrive fortsatt? Har den noen fordeler i f.eks korndyrking? Hvordan takler den rund åkerstein. Hvilken størrelse på traktor må en ha? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Den fungerer meget bra. Bruker den mye. 100 hk til en 2,6 m må man ha. Kansje 90 hk vis kun flat jord. Den takler stein godt men d kan ryke noen tinder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Jeg har kjørt med 2 meter Dynadrive og Fendt 308 (85 hk) noen år og har noen erfaringer: 1. I bakkene blir traktoren i minste laget synes jeg.(Mulig jeg har kjørt den dypere enn han i forrige kommentar har) 2. Dynadriven går veldig rolig og stødig men jordarbeider etter min mening litt for grunt. Innblandinga av jord/halm skjer også for lite i dybda slik at ved såing vil labbene løsne endel halm og legge den oppå jorda. 3. Hvor vellykka resultatet blir med Dynadrive er også veldig avhengig av hva slags såmaskin du har og hvor store krav den setter til såbedet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.