Gå til innhold

plog og harv


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen her inne som ønsker å bli kvitt en plog og harv. Gjerne så smått som mulig, enskjærs plog og liten harv er flott, som passer på trepunkt på en MF135. Planlegger dette til en litt større kjøkken/grønnsakshage.

 

Ønsker ikke reise langt så utstyret bør befinne seg i området Levanger-Steinkjer.

 

Jeg har sjekket på Finn og Autodb om noen lurer, men det er vel kanskje ikke det som annonseres mest da markedet kanskje er mettet for slikt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tkb_1

Noen her inne som ønsker å bli kvitt en plog og harv. Gjerne så smått som mulig, enskjærs plog og liten harv er flott, som passer på trepunkt på en MF135. Planlegger dette til en litt større kjøkken/grønnsakshage.

 

Ønsker ikke reise langt så utstyret bør befinne seg i området Levanger-Steinkjer.

 

Jeg har sjekket på Finn og Autodb om noen lurer, men det er vel kanskje ikke det som annonseres mest da markedet kanskje er mettet for slikt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfi_1
Hei! Har både plog og harv jeg kan selge. Plogen er en 2*12 kyllingstad med kat1 bolter. Harva er 2,6 m brei med ribbetrommel og 31(trur eg) S-tinder. Harva kan kanskje være stor for 135-en men er det flatt så går det nok, har sjøl brukt den på en 55 hk Fiat. Om du bestemmer deg fort så har jeg mulighet for transport til Verdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...