Nilss1 Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Har kjøpt meg en Ålø grusskuffe. Den har 2 hull i bakveggen. Disse er tettet med plastplugger. Noen som vet hva de er til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Vet det egentlig ikke, men tipper de kan være til og ta bort om du laster grus med vann, eller annet matrial med væske i, så dette kan renne ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 Godt spørsmål herr Nilssen. Har skuffe med de hullene jeg også og lurte på hvorfor de var der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter_Harholt_1 Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 Jeg tipper at hvis de ikke er for å skrue på ekstrautstyr av noe slag, så er dette hvor skuffen ble festet i sveisemanipulatoren når de ble produsert. Sikkert sveist med robot, og da må oppspenningen av arbeidsstykket være presis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest geitbonden_ole-m_1 Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 har samme i min 220 skuff 4 stk hull som er troppet med plast plugger , har også tenkt som overnevte skriver at kan jo være til montering av ekstrautstyr (krokodillekjeft) , men har ikke anelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 Jeg tror det er for at feks fuktig masse skal suge seg fast i skuffa. Slipper inn luft når du tipper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 Ikke skal suge seg fast. Skulle det stå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.