Guest Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Finnes det noen återkalk som er og anbefale til snøsmelting? den svarte er vel ikke lov lenger? men har hørt att det finnes en grå. skal grave ut hus tomt og vill ha smelta snøen så fort så mulig. har også noen områder som det er kjørt tråkke maskin på, man kan vel spre kalk med gjødselsprder? har en ny kverneland accord, må jeg ha noen rørepinner OL.? det er såpass hardt om kvelden att jeg når ut med traktor der det er tråkka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Finnes det noen återkalk som er og anbefale til snøsmelting? den svarte er vel ikke lov lenger? men har hørt att det finnes en grå. skal grave ut hus tomt og vill ha smelta snøen så fort så mulig. har også noen områder som det er kjørt tråkke maskin på, man kan vel spre kalk med gjødselsprder? har en ny kverneland accord, må jeg ha noen rørepinner OL.? det er såpass hardt om kvelden att jeg når ut med traktor der det er tråkka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spelarjakob_1 Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Dette svaret kjem vel altfor seint, men Breivik kalkverk ( 70028034 ) kan levere alt det svarte kalksteinmjøl Du eller andre ynskjer.Det går fint i handelsgjødselspreiar. ( eller gamal \"\;Guffen\"\; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.