Gå til innhold

Åter kalk (svart kalk) til snøsmelting


Gjest

Anbefalte innlegg

Finnes det noen återkalk som er og anbefale til snøsmelting? den svarte er vel ikke lov lenger? men har hørt att det finnes en grå. skal grave ut hus tomt og vill ha smelta snøen så fort så mulig. har også noen områder som det er kjørt tråkke maskin på, man kan vel spre kalk med gjødselsprder? har en ny kverneland accord, må jeg ha noen rørepinner OL.? det er såpass hardt om kvelden att jeg når ut med traktor der det er tråkka.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Finnes det noen återkalk som er og anbefale til snøsmelting? den svarte er vel ikke lov lenger? men har hørt att det finnes en grå. skal grave ut hus tomt og vill ha smelta snøen så fort så mulig. har også noen områder som det er kjørt tråkke maskin på, man kan vel spre kalk med gjødselsprder? har en ny kverneland accord, må jeg ha noen rørepinner OL.? det er såpass hardt om kvelden att jeg når ut med traktor der det er tråkka.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest spelarjakob_1
Dette svaret kjem vel altfor seint, men Breivik kalkverk ( 70028034 ) kan levere alt det svarte kalksteinmjøl Du eller andre ynskjer.Det går fint i handelsgjødselspreiar. ( eller gamal \&quot\;Guffen\&quot\; )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...