Gå til innhold

dumperhenger


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest jd6920premium_1

hei

tips til dumperhenger.. Skal frakte en 8 tonns graver å noe masse. Kjører me en jd 6920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hei

 

Eg ville valgt ein orkel dx 130, har ikkje ein slik hengar, men den ser veldig kraftig og ryddig. Eg har ein orkel tx 90 og er kjempefornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Anonym
metsjø er bredere en 240 innvendigt.....god å kjøre ball med nettopp av den grunn. Går også fint etter vei med boggien litt under ,men er selvfølgelig en ulempe når du skal ut i terrenget.....hengeren er også solid i forhold til det meste i den prisklassen....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Har kjøpt OrkelTX 130.

Det er en veldig fleksibel henger, Går 4 rundballer på lengda, og den er 2,41m bredd. Karmene kan i nøden tas av eller slås ned. Da går det foreksempel an å laste paller. Det er også mulig å få på høykarmer. Da har jeg plutselig en henger som kan brukes til det meste, uten att prisen er helt avsindig. Den har 6mm hardox bunn og innlegskarmer, men bør sikkert ikke brukes til de groveste steinlassene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonym
Metsjø tilhengeren virker til å ha ein kraftig konstruksjon. Men hjulene sitter altfor langt framme, som fører til lite vekt på traktoren, det er og eit problem vis du skal tippe flere lass med fex.stein på samme plass. Da tar bakfjøla nedi.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...