Guest Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Noen som har erfaring med bruk av steinsamlingsutstyr. Forskjellige typer som Kverneland SB, Kverneland S, og Saga/Diamant/Kvål plukker. Svakheter, hvem er enklest og rimeligst i bruk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arton_1 Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Noen som har erfaring med bruk av steinsamlingsutstyr. Forskjellige typer som Kverneland SB, Kverneland S, og Saga/Diamant/Kvål plukker. Svakheter, hvem er enklest og rimeligst i bruk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jo_1 Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Har kjørt med saga steinrive i 7-8 år,og den er eg meget tilfreds med. Kjøpte brukt DIAMANT steinplukker ei vekes tid siden,kjøyrte med den lørdag og søndag,og den fungerte heilt etter forventningene. Enkel og grei plukker for ein billig penge. Kan samenlignes med \"\;Globus Tempi\"\; og \"\;Kvålsplukkeren\"\;. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Har ca.15 års erfaring med Saga plukker, denne er driftsikker og god,men regn med å skru litt for å bytte tenner.Har også kjørt Kverneland S.B.Min erfaring er at belter ikke er så driftssikkert. Ved investering i god plukker er min påstand at rive er unødvendig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Undrende_1 Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 Noen som kjenner til forhandler av diamant steinrive? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.