Guest Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Noen som har synspunkter på hvilken pallegaffel en bør velge? 15-1600kg løftekapasitet holder lenge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RolfDomb_1 Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Liker veldig godt Dalen sin med tynne gafler, ålø sin med smidde gafler er og et godt alternativ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rex_1 Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 er det noen som bruker en av disse i kobinasjon med klyp fuksjon som du montere på,tømmer klype Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RolfDomb_1 Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Til slik bruk hadde eg heller kjøpt desse http://snøfreser.no/index.php?side=prod&\;&\;prodgr=5&\;&\;artikkelnr=5200&\;&\;vis=index&\;&\;bildeNr=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Kan ikke samenlikne tks sine gaffler med Dalen.... hvertfall ikke viss det er det tks gafflene som jeg hadde. Det er hule inni og knekker for et godt ord. Dalen sine er av en helt annen kvalitet....har ikke klart å knekke di med min Q55 laster hvertfall.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kjellp_1 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Det kan vere eg tek feil, men trudde i utgangspunktet at pallegafler skulle brukast til å flytte pallar med, ikkje til å rive opp røter med. Det meste at landbrukssredskap er jo konstruert med tanke på spesifikke arbeidsoppgåver, og då kan ein vel ikkje vere misfornøgd om dei vert øydelagt av uvøren bruk ? Har Dalen si pallegaffel, og den fungerar utmerka til å flytte pallar med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kjellp_1 Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Har ingen problemer med å skjøne at det er kjekt å ha skikkelege pallegafler, som ein kan bruke til litt av kvart. Ville berre kommentere påstanden din om at \"\; men min erfaring er at diise er bare rask.\"\;. For det er ein påstand utan hald i. Har ikkje øydelagt mine Dalengafler endå, sjølv om eg skal innrømme at det ikkje alltid er forskriftsmessig bruk av dei :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Dalengafflene holder. Strevde i fleire år med TKS pallegaffel. Men etter å ha sveist,rettet,forsterket,detta TKS skrapet eit ukjent antall ganger,kjøpte eg Dalen pallegaffel,og har ikkje bøyd dem enda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.