Gå til innhold

Pallegaffel


Gjest

Anbefalte innlegg

Kan ikke samenlikne tks sine gaffler med Dalen.... hvertfall ikke viss det er det tks gafflene som jeg hadde. Det er hule inni og knekker for et godt ord. Dalen sine er av en helt annen kvalitet....har ikke klart å knekke di med min Q55 laster hvertfall....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjellp_1

Det kan vere eg tek feil, men trudde i utgangspunktet at pallegafler skulle brukast til å flytte pallar med, ikkje til å rive opp røter med. Det meste at landbrukssredskap er jo konstruert med tanke på spesifikke arbeidsoppgåver, og då kan ein vel ikkje vere misfornøgd om dei vert øydelagt av uvøren bruk ?

 

Har Dalen si pallegaffel, og den fungerar utmerka til å flytte pallar med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjellp_1

Har ingen problemer med å skjøne at det er kjekt å ha skikkelege pallegafler, som ein kan bruke til litt av kvart. Ville berre kommentere påstanden din om at

 

\&quot\; men min erfaring er at diise er bare rask.\&quot\;.

 

For det er ein påstand utan hald i. Har ikkje øydelagt mine Dalengafler endå, sjølv om eg skal innrømme at det ikkje alltid er forskriftsmessig bruk av dei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dalengafflene holder. Strevde i fleire år med TKS pallegaffel. Men etter å ha sveist,rettet,forsterket,detta TKS skrapet eit ukjent antall ganger,kjøpte eg Dalen pallegaffel,og har ikkje bøyd dem enda.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...