Guest Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Har en Quicke laster som jeg tror at spaken, eller deromkring,fryser. Dette gjelder tilten,og det ordner seg etter litt tid med varme i hytta. Hvorfor skjer dette og kan jeg gjøre noe for å forebygge det ? Jæ....lig iriterende når vegen må ryddes på morgenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iffen_1 Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Har en Quicke laster som jeg tror at spaken, eller deromkring,fryser. Dette gjelder tilten,og det ordner seg etter litt tid med varme i hytta. Hvorfor skjer dette og kan jeg gjøre noe for å forebygge det ? Jæ....lig iriterende når vegen må ryddes på morgenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Regner med du har vaieroverføring. Demonter vaierne og smør dem med en blanding av olje og frostvæske. Da fryser dem ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.