Gå til innhold

ombygging el styring av laster


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en Ålø Quicke laster som jeg vurderer å bygge om fjernstyringa på, fra vaier til elektrisk styring. Lar det seg gjøre med den sentralen som står på? Og noen som vet ca pris? Trenger vel eventuelle elektriske styringer på sentralen og til 3.funksjonen. Og ny joystick inne i traktoren?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Ålø Quicke laster som jeg vurderer å bygge om fjernstyringa på, fra vaier til elektrisk styring. Lar det seg gjøre med den sentralen som står på? Og noen som vet ca pris? Trenger vel eventuelle elektriske styringer på sentralen og til 3.funksjonen. Og ny joystick inne i traktoren?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1

Hvis noen tilbyr deg en brukt Ålö CDC styring så skal du IKKE kjøpe den i hvertfall. (Liten grå boks med en gul, en grønn og en rød pære foran joysticken).

Det har vært mye tull med disse og det er en grunn til at de blir byttet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Anonym
Har nettopp kjøpt meg en CASE med Chief P21 laster og elstyring på denne. Joysticken sitter på en sort boks med tre lys foran (gul/grønn/rød) og boksen er kvadratisk. Ser ut som joysticken er moden for utskifting, MEN, det står ingen navn på boksen. Er det noen som kan hjelpe meg med alternativer? Tipper alt stammer fra 2002 da traktoren var ny.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...