Gå til innhold

Laster som passer Traktor?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har sett på en Case IH 5130, denne selges uten laster. Men så er det slik at jeg har stående en Ford med Trima 1620 som jeg vurderer å selge.

 

Så mitt spørsmål er: vil en Trima 1620 være en passe laster på en Case IH 5130 ell vil den bli for liten?

 

Takker for alle svar!

 

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mathias_1

Hei

 

Jeg har sett på en Case IH 5130, denne selges uten laster. Men så er det slik at jeg har stående en Ford med Trima 1620 som jeg vurderer å selge.

 

Så mitt spørsmål er: vil en Trima 1620 være en passe laster på en Case IH 5130 ell vil den bli for liten?

 

Takker for alle svar!

 

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

har en nabo som har en 5130 med 1620 og de holder,han er ganske forsiktig med utstyre sitt hvis du er litt røff så er de ikke støre en det må være. veldig sterk traktor som har et stort potesiall dvs lett og hente ut 120-130 hk vis dem er oppjustert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glømte en liten ting,1620 er litt smalt trur de vart dårlig klaring med panseret,hvis jeg ikke husker feil så byttet han om h og v løftesylynder

for og få slangeniplan ut og ikke inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maxxum_1

hei. passer fint merd smal 1620 på maxxum serien.. nåp er jo 5130 litt lengre enn min 5120, men den satt det 1620 på..

veldig sprek god laster, har kjørt 2 å 2 baller i lastern på traktorn, men så bytta jeg den ut med en trima 340 å den er svakere og mjukere enn 1620..

så sett 1620`n på 5130n så går det. blir litt trangt imellom panser og laster arm, men så lenge panser og laster ikke er skeivt så går det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...