Gå til innhold

Valmetal runballesnitter.


Gjest

Anbefalte innlegg

har sett noen filmer av en valmetal rundballesnitter på youtube, er det solgt mange av disse i norge..??? er vel en guru fra AK maskin som kan svare også vill jeg tru. men har noen brukererfaringer med disse maskinene og hvor er dem.????
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wold_landbruk_1
har sett noen filmer av en valmetal rundballesnitter på youtube, er det solgt mange av disse i norge..??? er vel en guru fra AK maskin som kan svare også vill jeg tru. men har noen brukererfaringer med disse maskinene og hvor er dem.????
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jossebass_1

Prøvde å laste ned filmen fra airablo.com men fikk kun feilmelding på den, noen som har forslag til løsning.

 

Hvilken løsning vil dere anbefale for utforing fra snittere som Mullerup mvm eller Valmetal baleslicer, båndforing eller skinnegående utforingsvogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD_Tracker_1

Fikk feil på den siste filmen jeg også.

Men hvordan fungerer den på frosne rundballer?

Noe som det finnes utrolig masse av nå =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Har verdens mest hardtarbeidende kanadier og verdens mest pålitelige danske på jobb 7 ganger om dagen 7 dager i uken. Uforståelige alarmer og utstyr som lever sitt eget liv er noe som jeg IKKE kjenner til. Tilvekst okser 640 g/dag bekrefter dette.

 

Utstyr:

Mullerup M1600 Free Stall Feeder

Valmetal Bale Slicer m/magasin

Bakgrunn:

Har FreeStallFeeder M1600 fra Mullerup til utfôring av grovfor til ca 80 ungdyr. Har hele tiden hatt som mål at plast og nett skal være eneste manuelle arbeidsoppgave med grovfôret.

Erfaring:

Mullerup fungerer 100%.

Valmetal Bale Slicer:

Etter 6 mnd med automatisk drift ( ca 360 baller ) er min erfaring med dette utstyret positiv. Har ingen problemer med å anbefale Slicer til andre. Problemene som har vært skriver seg fraet parti 2.slått baller som ikke ble kuttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OAA_1

Karl Daniel:

Har ein mistanke om at det nå kan gå an å bruka rundballar i mixfeeder når dei går igjennom kanadieren fyrst?

Har du ein villedande pris på slikt utstyr?

Eit interessant opplegg måtte vore å hatt ein mixfeeder, eit vanleg mullerup bord for snitta silo, og ein slicer for rundballar, pluss to tankar for kraftfor og anna tilslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...