Gå til innhold

Nytt Redskapshus


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Vurdere å sette opp et nytt redskapshus på gården.

Størrelse på Redskapshus er sånn ca areal på + - 350, sånn jeg ser for meg på dags dato

 

Ser en får kjøpt Redskapshus ferdig oppsett på gården til forslige priser og forselige firmaer.

 

Noen som har satt opp nytt Redskapshus i det siste, hva fornyød med bygget og hva ca ble prisen for bygget og hvor stort er det.

 

Noen som har noen gode anbefalinger å komme med.

 

Mvh

 

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn_1

Hei

 

Vurdere å sette opp et nytt redskapshus på gården.

Størrelse på Redskapshus er sånn ca areal på + - 350, sånn jeg ser for meg på dags dato

 

Ser en får kjøpt Redskapshus ferdig oppsett på gården til forslige priser og forselige firmaer.

 

Noen som har satt opp nytt Redskapshus i det siste, hva fornyød med bygget og hva ca ble prisen for bygget og hvor stort er det.

 

Noen som har noen gode anbefalinger å komme med.

 

Mvh

 

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei!

 

Har nettopp ferdigstilt et redskapshus på 315 kvm. med rafthøyde 5m. Vi har gjort alt arbeid selv unntatt noe hjelp til støping og hjelp til det meste av taklegging. Vi har brukt matr. fra egen skog og verdien av tømmeret er ikke tatt med i regnestykket. Av treverk er kun limtre og takstoler innkjøpt. I bakkant er det en mur på ca. 70 kvm. som fordyrer en del. Det er montert 5 store leddheiseporter. Alt dette har kostet ca. 500.000 eks. mva. Strøm er ikke medregnet.

Jeg vurderte aldri å bruke andre materialer eller kjøpe ferdigbygg da vi har egen skog og ei bra gårdssag i nærheten samt god arbeidskapasitet.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Hei! Jeg går rundt med de samme tanker,og spørsmål som trådstarter. Skal vell klare å ta gravinga og støpinga selv. Ønsker så ett &quot\;ferdig bygg&quot\;.Noen som har tips eller erfaring å dele?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...