Jensb_1 Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Det ser ut for at det bare er Reime Agri som kan levere gjødselporter m/fastmontert pumpe i porten. Ser at både Delaval, Jærbu, Rekord og Duun bare leverer skrå- og vertikalpumper.. Er det noen som vet om evt andre leverandører som kan levere port m/pumpe? Evt. om noen kjenner til noen andre merker som jeg kan sjekke ut på nett? Pumpa skal brukes til sauegjødsel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Duun har hatt både port og portpumpe tidligere, men det er mulig de har sluttet å produsere de nå da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Agromiljø på finnøy har ein løsning som kan være interesant å se nærmere på. ikke nødvendigvis pumpe i port, men jeg har sett systemer der de har bygd inn rørestuss og ventiler i vegg/port og pumpe på utsiden. Hvordan dette er i pris kontra Reime Agri sine vet jeg heller lite om Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.