Guest Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Hei, noen som har erfaring med Gummibelegg som mann slår fast i spallteåpningene, tenkter på og ha det i kvige og eventuellt okse bingene i en ombyggd plansilo.. spaltåpningene er sånn her om dere skjønner ||||||||||| F |||||||||| o ||||||||||| r ||||||||| b ||||||||| e |||||||||| t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SJ_1 Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Hei, noen som har erfaring med Gummibelegg som mann slår fast i spallteåpningene, tenkter på og ha det i kvige og eventuellt okse bingene i en ombyggd plansilo.. spaltåpningene er sånn her om dere skjønner ||||||||||| F |||||||||| o ||||||||||| r ||||||||| b ||||||||| e |||||||||| t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Det er tydeligvis lite erfaring med dette her i landet. Jeg er interessert i det samme og vil, om jeg får lov, utvide spørsmålet. Er det noen som har erfaring/kunskap om gummibelegg på spaltegulv uansett festemetode? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest larsen_1 Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 eg lurer på kordan klauene på stutane blir om de går på gummibelagte spalter. eg kan ikke se for meg at eg vil leie klauskjærer til alle oksene mine. kan være ile nok på kyr som ikke er leie tam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Har lagt gummibelegg på spaltene i ein kalve/kvigebinge,for 3 år siden. Fungerer fint det. Har det i kombinasjon med gummimatter på tett liggeareal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.