Gå til innhold

varmekabel til vannledning.


Gjest

Anbefalte innlegg

begynner og bli lei kulde og diverse trøbbel med spekte vannledninger. noen som har tips om brae billige varme kabler til vann ledningene mine. Det er en stall med 6 bokser, til nå har jeg brukt slange og fylt opp i store stamper.

- Finnes det store drikkekar som gjerne tar en 10-15 liter vann, som det er varme element i?

- Hva er best med kabler inne i rørene eller utenpå med isolasjon irundt.

- Er det 12Volt som er brukt.

Glad for svar og gode tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest larsen_1

begynner og bli lei kulde og diverse trøbbel med spekte vannledninger. noen som har tips om brae billige varme kabler til vann ledningene mine. Det er en stall med 6 bokser, til nå har jeg brukt slange og fylt opp i store stamper.

- Finnes det store drikkekar som gjerne tar en 10-15 liter vann, som det er varme element i?

- Hva er best med kabler inne i rørene eller utenpå med isolasjon irundt.

- Er det 12Volt som er brukt.

Glad for svar og gode tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baglern_1

Monterte en ferdig isolert vannledning med varme. Bare å sette i en jordet kontakt. Som drikkekar bruker jeg et suevakar med varmeelement i (24v).

Funker som bare det. Har vært -25 i rommet i vinter og kvigene har ikke hatt frosset vann. Brukte før en slange jeg også men nå tenker jeg ikke på vanne til det rommet lenger. Det fryser aldri. Kjøpte utstyret hos den lokale rørleggeren, men Nessemaskin har det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...