Gå til innhold

Uisolert saufjøs


Gjest

Anbefalte innlegg

Er i gang med oppussing av en gammel byggning som skal brukes til saufjøs. Skal skifte til selvbærende takstoler og legge nytt tak.(Plannja 20-105) Jeg er trenger duk som skal brukes som undertak, er det noen som har noen gode forslag? Jeg vet at takplatene jeg har tenkt å bruke, kan leveres med antikondensfilt. Men har hørt flere si at det ikke er godt nok.

 

Skal også ha nye porter, har vurdert å handle fra stål og landbruksbygg as. Er det noen som har erfaring med dette firmaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang med oppussing av en gammel byggning som skal brukes til saufjøs. Skal skifte til selvbærende takstoler og legge nytt tak.(Plannja 20-105) Jeg er trenger duk som skal brukes som undertak, er det noen som har noen gode forslag? Jeg vet at takplatene jeg har tenkt å bruke, kan leveres med antikondensfilt. Men har hørt flere si at det ikke er godt nok.

 

Skal også ha nye porter, har vurdert å handle fra stål og landbruksbygg as. Er det noen som har erfaring med dette firmaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du blir å bruke denne porten til å gå ofte gjennom, bør du vurdere en foldeport i stedet for en heisport.

Hadde selv ei 4-meters portåpning og satte inn en trefelts foldeport hvor to felt foldes og det tredje brukes som vanlig dør. Har aldri angra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...