Guest Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Lurer på hvilke erfaringer folk har med de forskjellige anleggene. Jeg må ha inn et et anlegg i et grisfjøs som er inne i en låve. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest OG_1 Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Lurer på hvilke erfaringer folk har med de forskjellige anleggene. Jeg må ha inn et et anlegg i et grisfjøs som er inne i en låve. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Apple_farmer_1 Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Jeg har et Elotec-anlegg, som jeg er godt fornøyd med. Kufjøs, garasje, kårbolig og våningshus er tilknyttet. La opp sugerør og endel ledninger selv, men fikk elektriker til å koble sammen. Har fungert fint i rundt 5 år nå. Feilalarmer har vært ved pannekakesteking uten kjøkkenvifte i kårbolig \;-). Ellers har det fungert bra. Vet at naboen har hatt mye problemer med et anlegg levert av AK-maskiner, kjenner ikke til hvilket merke det er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.