Guest Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Er det noen som har erfaring/anbefaling innen gummi for å legge på spalteplank i løsdriftfjøs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest navara_1 Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Er det noen som har erfaring/anbefaling innen gummi for å legge på spalteplank i løsdriftfjøs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kjellp_1 Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Har gummi på spalteplank i sjukebingar, men trur ikkje eg ville hatt det i heile fjøsen. Ser at kyr ved \"\;spenntak\"\; i forbindelse med bråsnuing, fødsel og liknande, har den lett for å flytte seg litt, før den går tilbake i original posisjon. Over tid vil nok denne slitasjen gjere at det vert lite haldbart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Eg har to spaltebinger med easyfix spaltegummi. Dette er eg særs godt nøgd med. Oksane har aldri beinproblem meir. Dei rir og herjer på utan at gummien løsner. Det einaste problemet kan vere at det blir litt meir skit på dyra. Men ikkje så mykje at det blir problem med trekk i avregning frå slakteriet. Konklusjon: KJØP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 kansje det er så bra med gummibelagt spalt att ein kunne prøva seg med det till kviger og sinkyr utan att mattilsynet hadde merknader??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest navara_1 Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Ravi: vet du hvem som forhandler easyfix i norge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.