Guest Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Eg har eit nytt forbrett og er veldig i tvil om kva eg skal behandle dette med..epoxy eller desse Thoro produkta som berre tettar betongoverflata. Det siste er jo mykje billegare men blir det bra? Er det nokon der ute som har synspunkt på dette, eller har kjennskap til andre produkt er eg glad for respons. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Eg har eit nytt forbrett og er veldig i tvil om kva eg skal behandle dette med..epoxy eller desse Thoro produkta som berre tettar betongoverflata. Det siste er jo mykje billegare men blir det bra? Er det nokon der ute som har synspunkt på dette, eller har kjennskap til andre produkt er eg glad for respons. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ung_bonde_1 Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 har sett fk reklamerer en del for et belegg som skruves på betongen med noen stål profiler, vet ikke hva det består av, men ser bra ut. tærers ikke av silosaft ol. ser ut som det er lett og holde rent, noen som har erfaring med dette? pris? tenkte og høre med fk om pris, kan komme tilbake med prisen jeg får.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.