kh Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Hei! Driver å bygger nytt redskapskjul og går å lurer på om det finnes smarte og enkle måter å behandle betonggulvet på. Er ikke først og fremst utseende jeg er opptatt av, men mer at det skal bli mer holdbart, lettere å feie, avgi mindre støv osv. Noen som har noen erfaringer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Ståling av golvet er vel ein klassikar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Ka med å legge epoxy maling? Får ein glatt overflate som er enkel å reinholde... Enkelt å legge selv å veldig slitesterk... Dobbelt så hardt som betong.. Gi besjed vist du er inntresert i eit tilbud.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Kan man ikke bare pusse med helikopter til betongen blir blå da får man ein glatt og hard overflate,så sparer man utgifer på dyre malinger. Det var rådet eg fikk til forbrettet i mitt fjøs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.