Guest Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Har ei gamal elektrisk klippemaskin som heiter Econom, i si tid kjøpt hos Felleskjøpet. Er det mogeleg at nokon har deler å selje til denne, eller veit om nokon som kan tenkast å ha? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spelarjakob_1 Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Har ei gamal elektrisk klippemaskin som heiter Econom, i si tid kjøpt hos Felleskjøpet. Er det mogeleg at nokon har deler å selje til denne, eller veit om nokon som kan tenkast å ha? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 jeg har en slik liggende..vet ikke om det er noe galt med den,men kan sette i kontakten å se om den fungerer hvis du er intressert.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spelarjakob_1 Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Hei Geir! Er interessert. Mobilnummeret mitt er 413 04 456 Bruk helst SMS Om Du ynskjer det, kan E.postadressa sendast på same måte, så tek eg kontakt MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.