Guest Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Har en Ålø 1300 laster med Ålø ramme for Ålø braketter,men det er jo snart bare jeg som har Ålø braketter. Konne derfor tenke meg å bytte koblingsramma til en med Euro / SMS (trima). Er det noen som veit om rammer fre nyere Ålø / Quicke lastere passer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hans_Edvard_1 Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Har en Ålø 1300 laster med Ålø ramme for Ålø braketter,men det er jo snart bare jeg som har Ålø braketter. Konne derfor tenke meg å bytte koblingsramma til en med Euro / SMS (trima). Er det noen som veit om rammer fre nyere Ålø / Quicke lastere passer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 noen som har ei ramme som du får brukt trima/ålø redskap på? 48297523 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Jeg har en kobblingsramme til ålø q65, ålø og euro passer på denne. Det er også hydraulisk redskapslås på den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.