Gå til innhold

Reime/hokofarm mjølautomat.


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en slik mjølautomat, montert i -94, som sluttet å fungere etter at det var torvær her og det har vist seg at det ikke er så lett å få fikset dette.

 

Sannsynligvis noen komponenter på et eller annet printkortet som er gått, en lokal elektriker har gjort noen forsøk uten å lykkes.

 

Har snakket med ak og reime, alle pluss elektrikeren skulle undersøke om det finnes deler/brukte anlegg noe sted, men det ser vanskelig ut.

 

Gjør et forsøk her om det er noen som kan sitte på et slikt anlegg som ikke er i bruk, vet om noen som kan ha deler eller kan hjelpe på et eller annet vis.

 

Hadde satt stor pris på alle tips, da det er noen vendinger med å gi mjøl manuellt og kalvinga nærmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 630moh_1

Har en slik mjølautomat, montert i -94, som sluttet å fungere etter at det var torvær her og det har vist seg at det ikke er så lett å få fikset dette.

 

Sannsynligvis noen komponenter på et eller annet printkortet som er gått, en lokal elektriker har gjort noen forsøk uten å lykkes.

 

Har snakket med ak og reime, alle pluss elektrikeren skulle undersøke om det finnes deler/brukte anlegg noe sted, men det ser vanskelig ut.

 

Gjør et forsøk her om det er noen som kan sitte på et slikt anlegg som ikke er i bruk, vet om noen som kan ha deler eller kan hjelpe på et eller annet vis.

 

Hadde satt stor pris på alle tips, da det er noen vendinger med å gi mjøl manuellt og kalvinga nærmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 630moh_1

Hei

 

Selger du bare elektronikken?

Pris?

 

Holder til i Trøndelag så blir vanskelig å prøve og teste for å se om det er brukbart for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er interesert, kan du ringe i morgen etter kl. 13. Så kan vi se hva vi kommer frem til.

Da kan du sende en email på kristian@skrettingland.no, så mailer jeg tlf.nr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Anonym

Hei !

 

Korleis gjekk det med dette kretskortet ? Funka det. Far min har ein tilsvarand automat, med antakelig tilsvarande feil. Er der eit kretskort/printkort som er mulig å få tak i ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...