xeobib Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 På eldre Veto lastere blir det der brukt trima-type brakettar/innfesting eller har dei eit eige system...? Nye Veto er vel identisk med nye Ålø/Trima... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Veto har eigne fester. det er \"\;umulig\"\; å få kjøpt. ingen andre passer heller. Men det er ganske kurant å lage egne. kutt en rør med egnet dim i to. vinkel jern, med hull til låse bolt å sveis i vei. har jort dette sjølv på plater eg skrur i redskapen slik det er kurant å bytte seinare ved kjøp av annen laster, når denne er utslitt å fiaten treng nokre dager med overhaling og ny lakk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Betyr det at jeg kan kjøpe meg en brukt laster uansett merke og så leie noen til å lage braketter? Har ikke sjekket om det går an å få kjøpt ny brakett men regner med at det blir vanskelig når traktoren er en 82 mod Zetor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.