Guest Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Hei Har sett det har vært annonsert i bl a bondebladet om en liten omrører for å bruke ned mellom spalteplanken. Finner ikke igjen annonsen, noen som vet hvem som selger disse? Har noen kalvbinger som er langt unna der jeg mixer, så det blir vanskelig å få tak i. Før man får kjørt ut så mye, så er det nok væske over hele kjelleren. Lurte på om noen har prøvd en slik håndmixer gjennom spalteplank/luker, så de kan si om dette er noe som fungerer eller ikke? Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 630moh_1 Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Hei Har sett det har vært annonsert i bl a bondebladet om en liten omrører for å bruke ned mellom spalteplanken. Finner ikke igjen annonsen, noen som vet hvem som selger disse? Har noen kalvbinger som er langt unna der jeg mixer, så det blir vanskelig å få tak i. Før man får kjørt ut så mye, så er det nok væske over hele kjelleren. Lurte på om noen har prøvd en slik håndmixer gjennom spalteplank/luker, så de kan si om dette er noe som fungerer eller ikke? Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Denne du tenker på? http://www.husdyrsystemer.no/utgjodsling/reck/torro.html Det er ikke en billig sak for å si det sånn. Har ikke prøvd den selv så jeg vet ikke om den gjør jobben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Vet at Fjøssystemer også selger en slik. Den skal vist fungere ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bluto_1 Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Jeg har en torro kanalmikser jeg skal selge, den mikser greit 2 m rund der den står, jeg har den lengste utgaven, ulempen er at kjelleren må være \"\;full\"\; da den bør stå 50 cm ned i gjøsla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blåtass_1 Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Har en noe enklere utgave, husker ikke merke, men den ble i sin tid kjøpt hos Husdyrsystemer. Formålet var å røre opp i tette flyterenner under ungdyrbinger. Den fungerer absolutt, men er avhengig av en rennende vannslange. Når den får nok blaut møkk å sette fart på rører den bra, blir det for tørt hjelper den ingenting. Tar jo sin tid å få rørt opp under en binge, men det går. Ligger bingene langs ytterveggen? Går det an å sette inn en veggmontert, traktordrevet propell under bingene, evt under hver binge? Tror heller jeg hadde gått for dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Gammel link her ser jeg..men se på denne : Interesse for gjødsel/møkkja-rørar inne her? http://www.gd.no/nyheter/article6962884.ece *Lett, kan bærast sjøl *Galvanisert *Trøng kun eit hol på 40x40 cm for optimal bruk *Ønsket lengde bestæmme du sjøl *4 festebraketter følje mæ *Kan snus 360* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&\;finnkode=51119936 kan nok grantere at dene fungerer:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.