Guest Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Er det noen som har eller kjenner til noen som har programverk til Alfa Laval ALWA 1500 autovasker til melkeanlegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oil_1 Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Er det noen som har eller kjenner til noen som har programverk til Alfa Laval ALWA 1500 autovasker til melkeanlegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 Hvilken farge er det på skivene i programverket ? Grøn eller blå ?? Kan muleg skaffe deg et som har grøne skiver..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 Jeg fikk ny elektronisk styring av Delaval sist gang urverket gikk dukken, den elektroniske styringen fungerer greit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oil_1 Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Til bonde Den er grønn, fint hvis du har. Eg det mulig og få kjøpe den ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Hei ! Meiner eg skal ha et liggende.. Skal sjekke det opp i løpet av torsdagen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.