Gå til innhold

Ny Avant?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en god gammel Avant 520 jeg har tenkt å fornye. Den har gått tett på 2500 timer. De nye avantene nå er mye plast synes jeg..noen som har erfaringer med andre merker, eks den blå AK selger eller andre. Hadde vært fint om den løfta noe mer enn 520, f.eks en 400 kg halmball.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en god gammel Avant 520 jeg har tenkt å fornye. Den har gått tett på 2500 timer. De nye avantene nå er mye plast synes jeg..noen som har erfaringer med andre merker, eks den blå AK selger eller andre. Hadde vært fint om den løfta noe mer enn 520, f.eks en 400 kg halmball.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arion_1
Har kjørt en Schaffer 217 noen år nå. Meget godt fornøyd! Fylling av gjødselsprederen med 600 kg sekker går lekende lett. Vi har utstyrt den med vekter bak så den greier fint en 800 kg storsekk også. Vil tro at 400 kg halmball er uproblematisk. Veldig smidig, og rask hydraulikk. Dessuten sitter du på bakvogna, noe som uten tvil er å foretrekke. Lettstartet og dieselgjerrig Kubota motor. Eneste minuset er at den blir litt ustabil med høy last da vi har smale hjul og smal hjulstilling. Dessuten er nok prisen i stiveste laget.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...