Gjest Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei! lurte på om noen viste om noen tegne programmer til og tegne fjøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei! lurte på om noen viste om noen tegne programmer til og tegne fjøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Tenkte litt mer på plantegning Takk for alle svar :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig_1 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg bruker 3D Studio Max, eller AutoCad når jeg tegner fjøs for andre. Det finnes ingen egne inredninger for fjøs i disse programmene, så det må du lage selv og lagre dem som egne enheter etter hvert som du konstruerer dem. Er du ute etter noe enkelt og ikke har behov for 3D visning kan du bruke noe så enkelt som Microsoft Exel og bruke kantlinjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 ok takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig_1 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Legg gjerne ut tegningene dine via Google og post link på bedre gardsdrift, Artig å se hvilke forskjellige planløsninger du tenker på. Jeg skal legge ut noen referanseprosjekt i løpet av en uke eller to selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 ja det kan jeg. men tegner du selv? skal bygge om et år eller to. tar du penger for og tegne for andrfe eller tegner du på fritiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjb_1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Eg har erfaring med 4 forskjellige teikneprogram. Du skal få ei lita oppsummering: AutoCad: bra på 2D, fungerar også i 3D VectorWorks: bra på 2D, fungerar også i 3D ArchiCad: Bra på 3D Revit: Jævla dritprogram. Fullstendig ubrukeleg. Om du ikkje har teikna før må du uansett rekne med å bruke nokre timar på å lære programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig_1 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har tegnet en del fjøs for andre gjennom årenes løp, både for meg selv og andre. er for det meste på fritiden,mest av interesse. (gratis vennetjenester) For mer informasjon evt tegninger kan du sende en mail til meg med litt info om hva du evt skal bygge. e-post: stig.andre.helleland@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar