Gå til innhold

Hydraulisk redskapsskift


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! har en trima 4,60 frontlaster på fiat traktor''''n min, og på den sitter det hydraulisk redskapsskift. men det er ingen ledinger fram til den lille sentralen som sitter frampå ved redskapsfeste på laster''''n..

sitter en liten elektrisk ventil på den sentralen med 3 stikk på, så lurte på om det var noen som kunne forklare meg eller har et koblingsskjema som det står hva som skal kobles på der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei! har en trima 4,60 frontlaster på fiat traktor\'\'\'\'n min, og på den sitter det hydraulisk redskapsskift. men det er ingen ledinger fram til den lille sentralen som sitter frampå ved redskapsfeste på laster\'\'\'\'n..

sitter en liten elektrisk ventil på den sentralen med 3 stikk på, så lurte på om det var noen som kunne forklare meg eller har et koblingsskjema som det står hva som skal kobles på der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
FANT NOEN GAMLE MONTERINGSPAPIRER PÅ TRIMA, DER STÅR DET AT DET SKAL KOPLES JORD TIL STIKK 1 OG + TIL STIKK 2. MULIG DE BARE ER MERKET I KONTAKTEN SOM SKAL SITTE PÅ VENTIL.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Det er de to \&quot\;U-formede\&quot\; kontaktene som skal kobles til\; den brede flatstiften er ikke i bruk. Hvilken av de to som kobles til pluss (via bryter) og gods er hipp som happ.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei igjen! takker så mye for svar! da skal jeg i garagen og teste til helga!:)

hvem av stikka er det som styrer hvem vei sylinder\'\'\'\'n til redskapsskiftet går a tru`? er vel en stilling for og dra låse boltene ut og en for og sette dem i låse stilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deerer_1
Normalt er det \&quot\;skuffe vipp ned\&quot\; som er å låse opp, altså til høyre på enspaksbetjening, og \&quot\;skuffe vipp opp\&quot\; til å låse igjen..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...