Guest Posted May 22, 2010 Share Posted May 22, 2010 Hei, jeg lurer på om det er noen med LELY A3 NEXT i nærheten av Oslo som kan ha en liten omvisning og erfaringsoverføring til en som snart skal ta over gård oginvestere i robot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MagneS_1 Posted May 22, 2010 Share Posted May 22, 2010 Hei, jeg lurer på om det er noen med LELY A3 NEXT i nærheten av Oslo som kan ha en liten omvisning og erfaringsoverføring til en som snart skal ta over gård oginvestere i robot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Hei! Det finnes Lely A3 Next stasjonert på Tjøme i Vestfold og Skjeberg i Østfold. Dette er de nærmeste jeg vet om, men gode muligheter for en kikk og innføring i robotmelking og fjøsplanlegging! Ta gjerne kontakt, 900 79 029 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MagneS_1 Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Takk for svar. Jeg drar opp til Dovre om litt over en uke, så det blir nok en lokal versjon jeg må se på :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.