Gå til innhold

Garasjeporter


Gjest

Anbefalte innlegg

Må bytte garasjeportene til våren. De gamle vippeportene i tre er iferd med å bryte sammen. Har sett litt på nettet om dette, og det er en jungel av tilbud. Det er mange relativt billige porter i handelen, ser for meg "kinaprodukter" med dårlig stålkvalitet osv, men det er kanskje bare fordommer. Noen som har kjøpt porter i det siste og har erfaringer vedrørende kvalitet, monteringsvennlighet, leveringstid etc?

Det dreier seg om 3 vanlige garasjeporter i ganske standard størrelse uten at jeg har tatt noen mål ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor holder du til da? Er det \&quot\;bilgarasjeporter\&quot\; du skal ha? Jeg har handlet både store og små porter i det siste her oppe i Trøndelag. Hvis det er std.mål er Hørmann billig og bra hos Tore Ligaard. De har ofte tilbud på porter med std.mål, med høyde 212cm. tror jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt 5 stk porter 4*5m av Kran&amp\;Portteknikk, ble levert og montert i henhold til avtale.Fikk også etter montert motor på den ene til en grei pris. Jeg er også kornbonde i Tr.lag -:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1032: Husker du hva du betalte for ettermontering av motor?

Alt var greit her også, til det ble \&quot\;ugreit\&quot\; pga. ikke holdt avtalen vedr. den 5. porten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noen år siden, men tror ordinær ettermonterings pris var 7-8000. Men mener å huske at jeg fikk pruta det ned til omtrent samme pris som ved best. sammen med portene, fikk med ekstra portåpner også.Motoren ble montert samtidig med portene, men etterbestilt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...