Guest Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 Hei er på jakt etter brukte krokcontainere til lastebil ca 35 kubikk store kontainere uten tak , skal bruke dei til å transportere/lagre strø og mask i . Har forhørt meg litt rundt men virker som om det er lite brukt og nye kommer på ca 40000+mva og det synes eg blir litt voldsomt , eg trenger 2 stk dei kan vere litt defekt om så er men ikkje alvorlig skadet i den nye fjøsen som snart skal reise seg var eg tenkt å lage till 2 rom der eg kan sette dei inn under tak på tørt gulv og så ta ut av dei med en minilaster etter behov . Er det noen som veit kor eg kan få tak i slike til en ok pris? MVH Anleggsbonden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anleggsbonde_1 Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 Hei er på jakt etter brukte krokcontainere til lastebil ca 35 kubikk store kontainere uten tak , skal bruke dei til å transportere/lagre strø og mask i . Har forhørt meg litt rundt men virker som om det er lite brukt og nye kommer på ca 40000+mva og det synes eg blir litt voldsomt , eg trenger 2 stk dei kan vere litt defekt om så er men ikkje alvorlig skadet i den nye fjøsen som snart skal reise seg var eg tenkt å lage till 2 rom der eg kan sette dei inn under tak på tørt gulv og så ta ut av dei med en minilaster etter behov . Er det noen som veit kor eg kan få tak i slike til en ok pris? MVH Anleggsbonden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.