Gå til innhold

Rundbuehall til storfe


Gjest

Anbefalte innlegg

Vurderer å anskaffe en eller flere flyttbare rundbuehaller for bruk som leskur for en gjeng Hereford kyr. Tenker ikke at dette er en evigvarende løsning, men et midllertidig oppleg i påvente av fjongere hursrom. Noen som sitter med erfaring med sånne typer skur som vil dele?

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torx_1

Hei!

 

Eg har to flyttbare rundbuehallar til &quot\;fjøs&quot\; fram til nytt bygg kjem på plass. Har i tillegg gamle fjøset e kan seta dyr i hvis det trengs, samt isolert rom til kalving hvis det blir for kaldt i kalvinga. Eg har Angus. Forar med rundball i forhekk med fanghekk og tak. Kjøpte lettgrindar for storfe på 1,70x3m som eg delar kvea i to med. Grov ned vatn og straum, har frostfritt drikkekar med varme i nippelen, samt varmekabel innvendig i vassleidning, som eg grov ned på 1,20-1,6m pluss styrofoam. Resultatet er bra, lunka vatn! Kalvane frå i fjor går i eine delen, kyrne går i andre. Hugs på kravet om liggeplass, er ingen problem med åtte kyr i hallen på tredve kvadrat, men kan væra lurt å sjekke veiledningen for storfe for å være sikker, om Mattilsynet skal kontaktes.

 

Eg ringte dei, før eg laga det til. Null problem, så lenge alt var &quot\; på stell&quot\;.

 

Utfordringa er eigentleg kun nedbør og varmegrader. No gjekk dei oppe ved gamlefjøset fram til det vart kaldt, då flytte eg dei til hallane. No har det vore på ca null, med mykje snø, blir mykje slaps som eg skrapar ut. Vil anbefale støpt plate, noko som er heilt nødvendig på sikt.

 

Når det gjeld halm, så er eg inne der med greip og kastar ut møkka som ikkje er trødd ned i halmen. Brukar ca ein firkantbunt med halm i veka på begge hallane ved nokre minusgrader.

 

Alt i alt, godt fornøyd !

 

Hugs at dyra trives, så lenge dei har det tørt, trekkfritt,mykje lys, sosialisering og sjølvsagt mat og drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...