Guest Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Hei, jeg lurer på om noen har erfaring med å kjøre fylltømmer og vifte uten syklon, dvs. blåse rett opp i en fôrutlegger, fullfôrvogn el.l? Vil det fungere, eller vil en få mye grassprut i retur (og fullt av gras og grasstøv overalt)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ravi_1 Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Ja, dette har eg prøvd. Det blir ein masse søl, og du må i alle fall ordne deg med ein vid "\;tunell"\; av t.d. Presenning for å styre det meste dit du vil ha det. Men lettpressenning rakner etter kort tid, for her snakker vi full storm, og det er han ikkje sterk nok til å tåle. Kjøp ein syklon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Det var det jeg frykta. Skal prøve et litt nytt opplegg i høst, men da tar vi heller jobben med å flytte den gamle syklonen og/eller kjøper en ny. Takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 2, 2013 Share Posted November 2, 2013 Hvis du ikke har en rustfri syklon. Kjøp en av plast (TKS?). Den ruster ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.