Gjest Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er det noen som har godt forslag til hvor jeg kan få kjøpt stempelstanga til tiltsylinderen til en Trima 1620S? evt komplett sylinder? Jeg mener at lasteren er 1989 modell. Det er desverre ikke å få kjøpt bare stempelstanga lenger, da må man kjøpe komplett sylinder..... Den jeg har er kaputt pga skader i stempelstanga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marius_1 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Er det noen som har godt forslag til hvor jeg kan få kjøpt stempelstanga til tiltsylinderen til en Trima 1620S? evt komplett sylinder? Jeg mener at lasteren er 1989 modell. Det er desverre ikke å få kjøpt bare stempelstanga lenger, da må man kjøpe komplett sylinder..... Den jeg har er kaputt pga skader i stempelstanga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hva slags skader? Hakk og riper kan sveises igjen og slipes/files ned, og stanga kan leveres til noen som driver med forkromming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 hvis du finner nummeret på sylinderen er det lettere og se om det finnes noen brukte/nye. nummeret skal være stemplet inn på flaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marius_1 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 har snakket med a-k... komplett sylinder koster uhorvelig mange tusen.... men det er bare hakk og riper ja, men problemet er at hakkene ødelegger pakningene.. men kanskje ikke så domt å få noen til å sveise og forkromme den på nytt nei.:) takk for tipset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar