Gå til innhold

Stempelstang Trima 1620S


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har godt forslag til hvor jeg kan få kjøpt stempelstanga til tiltsylinderen til en Trima 1620S? evt komplett sylinder? Jeg mener at lasteren er 1989 modell. Det er desverre ikke å få kjøpt bare stempelstanga lenger, da må man kjøpe komplett sylinder.....

 

Den jeg har er kaputt pga skader i stempelstanga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius_1

Er det noen som har godt forslag til hvor jeg kan få kjøpt stempelstanga til tiltsylinderen til en Trima 1620S? evt komplett sylinder? Jeg mener at lasteren er 1989 modell. Det er desverre ikke å få kjøpt bare stempelstanga lenger, da må man kjøpe komplett sylinder.....

 

Den jeg har er kaputt pga skader i stempelstanga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags skader? Hakk og riper kan sveises igjen og slipes/files ned, og stanga kan leveres til noen som driver med forkromming.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du finner nummeret på sylinderen er det lettere og se om det finnes noen brukte/nye. nummeret skal være stemplet inn på flaska.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius_1
har snakket med a-k... komplett sylinder koster uhorvelig mange tusen.... men det er bare hakk og riper ja, men problemet er at hakkene ødelegger pakningene.. men kanskje ikke så domt å få noen til å sveise og forkromme den på nytt nei.:) takk for tipset!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...