Gå til innhold

Forbedre siloen


Gjest

Anbefalte innlegg

hei, hjemme planlegger vi å støpe nytt gulv i siloen, for å få godt fall og i den sammenhengen lurer jeg på om noen har gode tips for å få en sluk som faktisk får ut silosafta. er en plansilo innendørs det er snakk om. takker på forhånd for gode svar :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Få fall frå veggen og inn på sluken. Oppå golvet legg du hesjastaur inn på sluken. Er lageret tilbakeført til naturen, kan du hogge strangar på vel 5 cm i diameter. Eg legg stauren kortaste veg ut til sideveggar og endevegg. Mot neste sluk legg eg staur som møter staur til neste sluk. Når graset blir lagt over, blir det ei lita opning på undersida av stauren som sørger for dreneringa. Langsmed vegg kan det leggast drensrør med gren mot hesjastaur. Dette har vore brukt her i vel 30 år utan at det har vore problem med våt silo av til sine tider direktehausta klissvått gras.

 

Som innmat i sluk kan du støype inn ei syrekanne eller liknande som innvendig foring i sluken. Avløpet borrar du gjennom kanna. Plasten vernar sluken mot tæring av pressafta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...