Gå til innhold

Robotskrape


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Gjest Anonym

Kjøpte meg ein lely i okt 2010(?) Ei fantastisk maskin som sparar meg for mykje arbeid. Veldig stor forskjell på reinhaldet i fjøsen. Det som før blei karaterisert (av meg) som greit nok, er etter inntoget av skraperoboten blitt veldig skittent. So viss den av ein eller annan grunn har stoppa, ser eg det iløpet av 5 sek pga mengde møk på spalt.

 

Og når spalten er rein, dreg kyrne med seg mindre møk oppi liggebåsane nokon som igjen fører til reinare dyr og reinare miljø.

 

Dette haurdest vel forlokkande ut, og nesten for godt til å vere sant? Og ja, det er det. Har hatt litt tull med den. Bl.a. bytta drivhjula(gummihjul so er fyllt med gummikapp, slik at å etterfylle luft er liten vits) Det er ein drivmotor på kvart hjul, og eg har og bytta den eine.

 

Noko anna so kan vere eit problem, dette er dog ikkje roboten sin feil, er at dersom grovforet ikkje er tilstrekkelig kutta og kyrne kastar det inn på spalten, har roboten ein tendens til å samle dette med seg og deretter køyrer seg fast i eit hjørne. Dersom den skal gå innom sinkyrbinge/kvigebinger der det er tørrare møk, har dette over tid ført til at møka bygger seg opp, ca 0,5-1 cm, og lagar ei glatt &quot\;hinne&quot\;. Ser i dei no reklamerer for at den nye versjonen har moglegheiter for spyling, som sikkert eliminerar dette problemet.

 

Men konklusjonen er at eg ville ikkje vore forutan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Kjøpte meg ein lely i okt 2010(?) Ei fantastisk maskin som sparar meg for mykje arbeid. Veldig stor forskjell på reinhaldet i fjøsen. Det som før blei karaterisert (av meg) som greit nok, er etter inntoget av skraperoboten blitt veldig skittent. So viss den av ein eller annan grunn har stoppa, ser eg det iløpet av 5 sek pga mengde møk på spalt.

 

Og når spalten er rein, dreg kyrne med seg mindre møk oppi liggebåsane nokon som igjen fører til reinare dyr og reinare miljø.

 

Dette haurdest vel forlokkande ut, og nesten for godt til å vere sant? Og ja, det er det. Har hatt litt tull med den. Bl.a. bytta drivhjula(gummihjul so er fyllt med gummikapp, slik at å etterfylle luft er liten vits) Det er ein drivmotor på kvart hjul, og eg har og bytta den eine.

 

Noko anna so kan vere eit problem, dette er dog ikkje roboten sin feil, er at dersom grovforet ikkje er tilstrekkelig kutta og kyrne kastar det inn på spalten, har roboten ein tendens til å samle dette med seg og deretter køyrer seg fast i eit hjørne. Dersom den skal gå innom sinkyrbinge/kvigebinger der det er tørrare møk, har dette over tid ført til at møka bygger seg opp, ca 0,5-1 cm, og lagar ei glatt &quot\;hinne&quot\;. Ser i dei no reklamerer for at den nye versjonen har moglegheiter for spyling, som sikkert eliminerar dette problemet.

 

Men konklusjonen er at eg ville ikkje vore forutan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Batmal: Kjøper du brukt er det forskjell på årsmodellen.(Gjelder Lely)

Jeg kjøpte den første skrapa i 2007, virker den også altså, men kjørte seg fast jevnt og trutt.

Mulig det har kommet en softwareoppdatering som tar seg av det problemet.

 

Skiftet den i en ny Lely skrape i 2010+-, denne går så og si uten problemer.

Må hentes en sjelden gang den har kjørt seg fast, av ymse årsaker.

Den har kjettingdrift, disse må vel skiftes etterhvert, men jeg har ikke gjort det enda.

Regner med hjulene også må skiftes da.

 

Er i det hele godt fornøyd

 

Noen som har erfaring med den nyeste modellen, med vannspyling?

Har det noe for seg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Batmal: Kjøper du brukt er det forskjell på årsmodellen.(Gjelder Lely)

Jeg kjøpte den første skrapa i 2007, virker den også altså, men kjørte seg fast jevnt og trutt.

Mulig det har kommet en softwareoppdatering som tar seg av det problemet.

 

Skiftet den i en ny Lely skrape i 2010+-, denne går så og si uten problemer.

Må hentes en sjelden gang den har kjørt seg fast, av ymse årsaker.

Den har kjettingdrift, disse må vel skiftes etterhvert, men jeg har ikke gjort det enda.

Regner med hjulene også må skiftes da.

 

Er i det hele godt fornøyd

 

Noen som har erfaring med den nyeste modellen, med vannspyling?

Har det noe for seg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jepp, stemmer det :-) Kjetting, altså kjede, mellom drivmotor og hjulaksling

Er sikkert helt lik din skraperobot, Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jepp, stemmer det :-) Kjetting, altså kjede, mellom drivmotor og hjulaksling

Er sikkert helt lik din skraperobot, Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...