Gå til innhold

Panelovner


Anbefalte innlegg

Jeg har montert varmepumpe i kårboligen, og siden huset står tomt i lange perioder så monterte jeg ei pumpe med 10 graders "borte" funksjon.

 

Nå trenger jeg panelovner som frostvakter, dette må være termostatstyrte ovner som kan stilles inn på f.eks. 8 grader. Problemet er at termostatstyrte ovner jeg har sett i forretninger bare har en drøss med streker på justeringshjulet og ikke noen ordentlig gradeavlesning. Da kan det jo hende at dem kobler inn for tidlig pga unøyaktig innstilling, og da sparer man jo ikke så mye strøm som planlagt. :-)

 

Hvor får man kjøpt skikkelige panelovner? Gjerne til en vettig pris også, selv om prisen egentlig kommer i andre rekke.... Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Elektroimportøren. Har ikke handlet ovner der, men tror de har bra utvalg. Har handlet en del andre varer til en vettug pris og med god service. Verdt å sjekke iallefall :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Elektroimportøren. Har ikke handlet ovner der, men tror de har bra utvalg. Har handlet en del andre varer til en vettug pris og med god service. Verdt å sjekke iallefall :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergbauer_1
Hvis du reiser til ett Installasjonsfirma så får du panelovner med en skikkelig skala, enten analoge eller digitale. Skikkelige panelovner har en innebygd frostsikring så termostaten går sjelden under syv grader +/-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergbauer_1
Hvis du reiser til ett Installasjonsfirma så får du panelovner med en skikkelig skala, enten analoge eller digitale. Skikkelige panelovner har en innebygd frostsikring så termostaten går sjelden under syv grader +/-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...