Guest Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Tjohei! Kva er normen her? Dersom ein skal ha 50 årskyr, treng ein då 1 eller 2 automatar i tillegg til det roboten matar ut? Har 2 pr idag og mjølkestall. Teiknarane frå dei ulike raude og blå teiknar på 2 i tillegg til roboten, men kan dette vere naudsynt? Har jo ikkje meir enn 2 idag... og kyrne knaskar vel i seg nokre kilo i roboten og? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wold_landbruk_1 Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 har 53årskyr, 2automater og vms. hadde jeg skulle justert nå så ville jeg satt 2 stasjoner med minimumm 5 båser i mellom. sånn att ikke ei ku kann våke over og stenge begge stasjonene. men 2 stasjoner på 55kyr går bra. å jeg har litt liten plass i fjøset sjennerelt.. bakport er ett måsste... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Tel ikkje robot som 1 automat då? Dei 2 eg har idag, står 10 meter frå kvarandre. Fungerar greit det. Får jo plass til 1 ekstra liggebås om ein har 1 automat mindre. Har funne ut at inntil 10 % overbelegg på kyr vs liggebåsar fungerar greit utan at det vert spalteliggarar. Ikkje noko stort problem, men lurte berre på kva so fungerar i praksis og kva so berre er teori... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 25, 2012 Share Posted September 25, 2012 Har kun kraftfor i robot,men har då fullfor.Dette går heilt fint Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Nytt robotspørsmål: Kva har de i EKM pr årsku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Evt Nokon so veit kva snittet er for landet i robotfjøs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Eg og hadde ein dropp i ytelsen ved overgang til lausdrift. Hadde 9000 i ekm i båsfjøsen, og det datt til 8000 i lausdrifta. Eg velger å tru at dette har stor samanheng med auka dyretal frå 20 årskyr til 50. Har spart på "\;alt"\; fram til no, men etter 3 år i lausdrift har eg endeleg fått nok å velge i når det gjeld påsett og kan slakte ut etter gamle kriterier. Tendensen er at ytinga er på veg oppattover :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.