Gå til innhold

Sideutmatar på K2 i båsfjøs


Gjest

Anbefalte innlegg

Held på å planleggje ein del utbetringar i båsfjøset mitt, m.a. ny foringslinje. Har rundt 28 kyr og fullt påsett(oksekalvane til mellomkalv). Skal automatisere kraftforet og forenkle foringa av grovfor.Etter mykje grubbling har eg forkasta apf vogn og landar truleg på ei kraftforvogn + skinegåande k2.om eg gjer rett her er eg litt usikker på...Er det noko poeng i å ha sideutmatar på k2en og evt kor driftssikker er denne? har høyrt ein del som har klaga litt over ein del tull med denne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1
Skal du ha kraftforvogn til båsfjøs har jeg en meget pent brukt DeLaval FW100 Standard, enkel og driftssikker sak til salgs grunnet sykdom/opphør, kun brukt 10 mnd. Drøyt 20 meter IPE120 skinne, 1 stk 90grader bøy. K2 har jeg ikke noe greie på...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonym

Hei!

ikke finne på å kjøpe K2, de er treige... å du kan rekne med att sikringen/ overbelastningsbrytern på vogna går en eller flere ganger, vis du ikke følger med på å starte og stoppe bunnbelte hele tiden. har du god tid så bare handle :) har mer trua på APF!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei.

Har nettopp oppgradert båsfjøset mitt med tks k2 feed robot m/sideutmater. Fungerer prima. Vogna legger ei fin stripe for foran kyrne. En del kluss i oppstart,men felleskjøpet og tks årdna opp etterhvert. Kan vel klare deg med mindre takhøyde over forbrett hvis du tar bort sideutmater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Kvifor har du forkasta APF-vogn? Har hatt ei slik i drift her på bruket sidan 2005, og har fungert heilt supert. Minimalt med vedlikehald, og lite leamikk som blir slitt. Vogna gir grovfor og kraftfor, alt i ei vogn, så slepp du at dei kjem på kollisjonskurs \;)

Veit at enkelte har klaga på at mykje fôr blir dratt inn i båsen med APF, men det meiner eg har med innstillingar å gjere. Dersom vogna ikkje står for lenge framfor kvar ku, men heller kjem oftare tilbake, så minimaliserer ein problemet med fôr inn i båsen. APF kan anbefalast på det varmaste, beste investeringa som er gjort her på bruket nokon gong, sjølv om det f. eks. er kome skinnebane og Delpro mjølkeanlegg etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har hatt K2 i to år. Synes foringen gikk tregt i begynnelsen. Men så kom TKS med nye kniver med vinkel på. Etter at de ble satt på, ble foringen en lek. GENIALT!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Gå for k2, har ikke erfaring med sideutmater, men syns at kutteren fungerer bra. Da går jeg ut fjøsdøra med god samvittighet i visshet om at alle dyra har fått mat, i motsetning til naboen min sin &quot\;appetitt&quot\;foringsvogn som stopper i tide og utide\;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Grunnen til at eg har valgt vekk apf er at fleire meiner at dei minste dyra slit med å få ete nok.Fleire som seier dei må fore dei manuelt i tilleg.Ein må og vere knallharde på å flytte sinkyr over kvarandre på enden av forbrettet ellers blir dei smellfeite. Eg er og litt skeptisk til foropptaket dersom eg skal gjere det slik mange gjer, nemleg å berre legge heile silohiv eller rundballar i vogna.blir ein del jobb for dyra då, spesiellt dei minste.Skal eg ha ein kuttar på låven i tillegg blir det både dyrt og smør på flesk..Og som det vert nevnt tidlegare,det er fleire som slit med mykje for opp i båsane og hamstring av enkeltkyr.Ved manuell foring kan eg styre heilt kva dyr som skal ha kva..Men for all del,ser absolutt fordelar med apf og
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Me legg silohiv (lagt i siloen med finsnittar) direkte i APF-vogna med siloheisen. Fungerer utmerket. Brukar og ein del ballar, då brukar eg Underhaug sin Balestrip, heilt genialt. Denne fordeler ballen nett passeleg i vogna. Elles er mi erfaring at det er betre til fastare graset ligg i vogna. Dyra har ingen problemer med å riva til seg foret, sjølv dei minste. Når dyra rett som det er ligg og ikkje gidd reisa seg når vogna tuslar forbi, er dei i alle fall ikkje svoltne!! Silorivar/kuttar på låven for å få foret nedi vogna meiner eg er heilt bortkasta. Som du skriv blir det smør på flesk. Har ein nabo som må bruka kuttar, fordi luka i golvet er for lita til å få ned heile silohiv eller ballar. Han har ein TKS K1 som blir nytta. Går berre om lag halve mengden gras i vogna då, for det blir så dårleg komprimert. Har heller aldri hatt problem med sinkyr som blir for feite, men så ståre dei store deler av sin-perioden i ein annan fjos med tungvint foring i form av forutleggar \;) Men er jo berre å stilla ned tida vogna står framfor sinkyrne viss ein får problemer med det. Men her på bruket får alle dyra det dei vil av grovfor, anten det er forutleggaren eller APF-vogna som styrer!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...