Guest Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Hei Sitter med en gammel tresker fra 76? (Tror det hvertfall) Er det noen som vet hvor jeg kan finne bruksanvisning for denne? Har brukt den i 3 sesonger nå, men føler jeg kan få litt mer utbytte av den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest supermann_1 Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Hei Sitter med en gammel tresker fra 76? (Tror det hvertfall) Er det noen som vet hvor jeg kan finne bruksanvisning for denne? Har brukt den i 3 sesonger nå, men føler jeg kan få litt mer utbytte av den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Har du prøvd og bestille fra sampo? de har delekatalogen ligende ute mulig de kan skaffe brukerhåndbok. http://www.sampo-rosenlew.fi/en/tuotteet_en/puimurit_en/combine_harvester_spare_parts_and_manuals.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest supermann_1 Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Takk for tilbakemeldinger... Prøvde skrive mail til Sampo, men fikk ikke noe svar. Takker for tegniner. Skulle gjerne hatt litt oversikt over innstillinger.... Men kjører på med de instillingene hvor malingen er slitt bort, så går det vel bra \;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.