Guest Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Inviterte Mattilsynet ut for å ta en fullstendig jordanalyse av gården og venter nå på svarene fra Bioforsk. Fikk faktura fra Bioforsk i dag, De har fakturert for selve prøven, men de har også fakturert for en hel del "Cyste skilling". Hvordan skal jeg tolke det? At de har funnet nematoder, for så å ha skillet mellom gul og hvit? Litt frustrert over det, da det så og si dobbler prisen av analysene. Da jeg i utgangspunktet kun var ute etter å påvise/avvise at det fantes nematoder i det hele tatt. Dette er ikke klaging av noen sort, jeg bare lurer på om noen har innsikt i dette, og om muligens ville delt med erfaringer. Mvh Peter Raugland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter_Raugland_1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Inviterte Mattilsynet ut for å ta en fullstendig jordanalyse av gården og venter nå på svarene fra Bioforsk. Fikk faktura fra Bioforsk i dag, De har fakturert for selve prøven, men de har også fakturert for en hel del \"\;Cyste skilling\"\;. Hvordan skal jeg tolke det? At de har funnet nematoder, for så å ha skillet mellom gul og hvit? Litt frustrert over det, da det så og si dobbler prisen av analysene. Da jeg i utgangspunktet kun var ute etter å påvise/avvise at det fantes nematoder i det hele tatt. Dette er ikke klaging av noen sort, jeg bare lurer på om noen har innsikt i dette, og om muligens ville delt med erfaringer. Mvh Peter Raugland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.