Guest Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Dette firmaet averterer en del greie redskaper til frontlaster på finn.no, men det er helt umulig å få tak i dem på de oppgitte telefonnumrene. Får heller ikke svar på e-post via finn-annonsen. Noen som vet noe som kan hjelpe meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ValtraN92_1 Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Dette firmaet averterer en del greie redskaper til frontlaster på finn.no, men det er helt umulig å få tak i dem på de oppgitte telefonnumrene. Får heller ikke svar på e-post via finn-annonsen. Noen som vet noe som kan hjelpe meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Bjellene bør ringe: Får du ikke svar når du vil kjøpe noe, så får du heller ikke svar seinere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ValtraN92_1 Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 For så vidt enig i det, men jeg snakket med en der for 2 uker siden. Siden har jeg ikke fått svar. Var bare interressert i en pallegaffel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mike_Sierra_1 Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 Har samme erfaring, jeg handlet et annet sted...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.