Gå til innhold

Redskapskobling


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen mellom Trima, SMS, og Ålø redskapskoblingene? Prøver å finne ut av hva det er for slags kobling jeg har på MF50 traktorgraveren med en MF 250 Laster.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen mellom Trima, SMS, og Ålø redskapskoblingene? Prøver å finne ut av hva det er for slags kobling jeg har på MF50 traktorgraveren med en MF 250 Laster.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMS kan sammenlignes med HMV ramma som mange har bake. Har du en skuffe med SMS kan den også brukes på HMV ramma bak. Kjenner ikke til Ålø koblingen. Lurer på at du kanskje kan ha en industrilaster med de store koblingene. Er vel mere kjent som VolvoBM fester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok kanskje være en industri kobling ja. Den ser ihvertfall større ut enn de andre. Lang avstand mellom ytterpunktene og lang avstand fra låsehullene til hakene i toppen. Ellers ganske lik de andre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene!

Skal prøve å lage til, eller få tak i en overgang til triangel. Siden jeg ikke har frontlaster på de andre traktorene kunne det vert greit å kunne bruke lasteren til å stable litt redskaper og bruke pallegaffel osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...