Gå til innhold

Gul konvolutt fra Teleopplysningen.no


Anbefalte innlegg

Je har søppeldunken stående ved sida av postkassa. Og je tar ALLTID opp lokket på søppeldunken FØR je tar opp lokket på postkassa.... Dit gikk den gule konvolutten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk bare å sende tilbake svarkonvolutten uten noe innhold slik at svindleren må betale portoen - så kan han få smake egen medisin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retunere svarkonvolutten med ein heil masse reklame/annet papirtull til avsender som du får i posten og som er verdiløst for deg. Bare pass på at navnet ditt ikke står på papirene.( hehe)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Anonym

Fikk denne konvolutten i mars og skrev desverre under.Trodde det var Gule sider i Telefonkatalogen.Dessuten stod det jo det var kostnadsfritt.

Men,--med små skrift kostet det jo kr. 5498,- pr i 2 år.

Faktura er kommet,men jeg nekter betale.Hva skal en egentlig gjøre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Var ute for det samme for noen år siden med Finnfirma.no

Jeg oppfattet det som Finn.no på ei dårlig telefonlinje.

Du må sende svar på at du bestrider kravet med en begrunnelse og at du drar det til forliksrådet. Det er de som må stevne deg inn for forliksrådet.

Jeg ente i forliksrådet til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Til.HCP

Ja,muligens havner jeg også i forliksrådet,--om disse svindlerne tror dem vinner frem.Har nå mine tvil da,Dette begynner jo bli kjent i hele Norge,eller Norden da.

Har bestridt kravet,da det i utgangspunktet stod det var kostnadsfritt,men så kommer små skrift.Egentlig er det 2 tilbud,ett kostnadsfritt og det andre koster \&quot\;Flesk\&quot\;.

Om det blir forliksrådet,blir det jo i mitt Poletidistrikt skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gikk på denne for nesten 2 år siden. (skjer ikke en gang til) etter flere samtaler med innkasso firma og selskapet (som jeg tror blir drevet av de samme personene fra Thalin) Det er ingen mulighet å få noe posetivt ut av disse menneskene. Bestrid kravet og ignorer alle inkassokrav, vent på en evnt. sak i forliksråd i ditt eget poletidistrikt. Der sluttet saken min. Tror neppe at de stiller opp i forliksrådet i noen saker. Dette er jo en ren svindel selv om de har underskrift av den enkelte .Regner med at mange som ringer selskapet betaler når de får ett &quot\;tilbud&quot\; om redusert betaling eller gebyr. Det er vel det som gjør at de overlever.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...