Gå til innhold

F*****KSL


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har det akkurat kostet meg 4000 kr i trekk på slakte oppgjøret å finne ut at jeg har glemt å trykke på alle "tastene" inne på siden til KSL når jeg har gjort egenrevisjon.

Akkurat nå vet jeg ikke om jeg er mest irritert på meg selv eller KSL.

Skulle vært laget sån at man måtte velge å ikke godkjenne egenrevisjonen når man gikk ut av siden ikke omvent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Nå har det akkurat kostet meg 4000 kr i trekk på slakte oppgjøret å finne ut at jeg har glemt å trykke på alle \&quot\;tastene\&quot\; inne på siden til KSL når jeg har gjort egenrevisjon.

Akkurat nå vet jeg ikke om jeg er mest irritert på meg selv eller KSL.

Skulle vært laget sån at man måtte velge å ikke godkjenne egenrevisjonen når man gikk ut av siden ikke omvent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spelarjakob_1

KSL, og dei andre påfunna. ( er det forresten nokon som veit kor mange det er som har grave seg skyttargrav, i ei eller anna merkeordning og der ligg og gnagar på beinet sitt?? )

Du lagar nokre kryss, og får KSL tillegg. Kven er det som betaler det? Vert Du ein flinkare bonde av desse kryssa?

Det skulle vel ikkje vere ein eller annan som lurer på om alle desse merkeordningane kostar meir enn dei smaker?

Sysselsetting for overtallige konsulentar ??

Burde ikkje ei så dyr ordning som KSL, vere meir for bøndene, enn for papirprodusentane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Dette synes eg var useriøst og dårlige argumenter mot ksl.

Eg driver med melk og kjøttproduksjon og eg synes eg har nytte av ksl ordninga. Den er jo med på og gjøre min arbeidsplass/gårdsbruk til ein trygg og dyrevernmessig arbeidsplass.

Og skulle der skje noko feks smittsomme dyresykdommer så kan eg dokumentere alt fra A til Å i drifta mi.

Eg synes det er mere verdig også ovenfor forbrukerene også når eg kan dokumenter drifta mi alle andre bedrifter må også kunne det.

Til dere som lurer på hvem som betaler ordninga så er det dere som ikke er ksl registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

For å nevne det først så har jeg fått tilbakebetalt trekket nå. Jeg hadde mest sansynlig glemt å bekrefte inne på internet siden til KSL

når jeg fylte ut egenrevisjonen.

Er selvfølgelig ikke uenig i at landbruket har bruk for en kvalitetsikrings ordning som resten av næringslivet men at ting kan gjøres mere samordnet og lettvint en i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...