Guest Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Er det noen som har liggende lasterbaketter til Valmet 605 de vil selge? Gjerne med sentral og laster også. Evt. vet om noen som hugger traktorer og kan ha slikt? Jeg synes det blir litt drøyt å kjøpe helt nytt til en traktor fra -87.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest navara_1 Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Er det noen som har liggende lasterbaketter til Valmet 605 de vil selge? Gjerne med sentral og laster også. Evt. vet om noen som hugger traktorer og kan ha slikt? Jeg synes det blir litt drøyt å kjøpe helt nytt til en traktor fra -87.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Har Ålø 960 og braketter til deg. 2001 modell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest navara_1 Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Unødvendig stor, men send meg en e-post så kan vi snakke nærmere om det. svalenget@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.